Z RAZLIČNIH POTI V SLOŽNO BIVANJE

Kakovost

V domu starejših občanov Fužine kontinuirano skrbimo za kakovostne storitve osnovne, socialne in zdravstvene oskrbe. Naša prizadevanja so usmerjena v to, da stanovalcem zagotavljamo prijetne in urejene prostore za bivanje, oskrbo in zdravstveno nego, naravnano na njihove potrebe in številne programe in aktivnosti za kakovostno preživljanje prostega časa. Naše delovanje je usmerjeno k ljudem. Ponujamo številne storitve, jih dopolnjujemo in spreminjamo ter skrbimo za zadovoljstvo in povezovanje naših uporabnikov ter zaposlenih. Znani smo po številnih programih za starejše, ki so jih po našem zgledu organizirali tudi v drugih domovih po Sloveniji:

  • Center aktivnosti Fužine - CAF, središče druženja in aktivnosti za starejše (LINK)
  • Ozaveščane o demenci: Alzheimer caffe in Sprehod za spomin
  • Paliativna oskrba in psihosocialna opora ob napredovali kronični neozdravljivi bolezni

Dobri medsebojni odnosi so naš vsakodnevni izziv, saj vemo, da topla beseda in prijazen nasmeh na obrazu nič ne staneta, pomenita pa zelo veliko tistemu, ki sta mu namenjena. 

Vključeni smo v sistem zagotavljanja kakovosti storitev E-QALIN, saj se zavedamo, kako pomembno je, da kakovost ponujenih storitev nenehno preverjamo in storitve sproti prilagajamo individualnim potrebam stanovalcev in svojcev. 

Vsako leto v ta namen stanovalcem, svojcem in zaposlenim pošljemo anketni vprašalnik, s katerim želimo pridobiti čim več koristnih informacij o tem, kaj lahko spremenimo, da bodo naše storitve še bolj kakovostne. 

Zavedamo se, da je zadovoljstvo uporabnikov odvisno od tega, kako smo uspeli zadovoljiti njihove potrebe, želje in pričakovanja. Za kar največje zadovoljstvo uporabnikov zaposleni pri svojem delu spoštujemo njihove pravice in naslednje osnovne vrednote:

  • zasebnost: pravica, da je lahko sam, ko to želi;
  • dostojanstvo: edinstvenost in osebne potrebe, spoštljivo ravnanje;
  • neodvisnost: možnost, da vsakdo razmišlja in deluje brez naših napotkov;
  • izbiro: možnost izbire med posameznimi storitvami;
  • pravice: državljanske, politične, socialne in druge pravice;
  • izpopolnitev: realizacijo osebnih prizadevanj posameznika in možnosti v vseh pogledih vsakdanjega življenja.

Delamo profesionalno, zakonito in transparentno ter vedno v korist naših uporabnikov. Z nenehnim izboljševanjem uspešnosti sistema vodenja kakovosti in racionalnim izvajanjem dejavnosti po načelu celovitosti in kakovosti se zavzemamo za učinkovitost gospodarjenja pri izvajanju kakovostnih storitev, ustvarjeni prihodek pa namenjamo za nadaljnji razvoj programov.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

DOM STAREJŠIH OBČANOV FUŽINE