V domu starejših občanov Fužine kontinuirano skrbimo za kakovostne storitve osnovne, socialne in zdravstvene oskrbe. Naša prizadevanja so usmerjena v to, da stanovalcem zagotavljamo prijetne in urejene prostore za bivanje, oskrbo in zdravstveno nego, naravnano na njihove potrebe in številne programe in aktivnosti za kakovostno preživljanje prostega časa. Naše delovanje je usmerjeno k ljudem. Ponujamo številne storitve, jih dopolnjujemo in spreminjamo ter skrbimo za zadovoljstvo in povezovanje naših uporabnikov ter zaposlenih. Znani smo po številnih programih za starejše, ki so jih po našem zgledu organizirali tudi v drugih domovih po Sloveniji:
- Center aktivnosti Fužine - CAF, središče druženja in aktivnosti za starejše (LINK)
- Ozaveščane o demenci: Alzheimer caffe in Sprehod za spomin
- Paliativna oskrba in psihosocialna opora ob napredovali kronični neozdravljivi bolezni
Dobri medsebojni odnosi so naš vsakodnevni izziv, saj vemo, da topla beseda in prijazen nasmeh na obrazu nič ne staneta, pomenita pa zelo veliko tistemu, ki sta mu namenjena.
Vključeni smo v sistem zagotavljanja kakovosti storitev E-QALIN, saj se zavedamo, kako pomembno je, da kakovost ponujenih storitev nenehno preverjamo in storitve sproti prilagajamo individualnim potrebam stanovalcev in svojcev.
Vsako leto v ta namen stanovalcem, svojcem in zaposlenim pošljemo anketni vprašalnik, s katerim želimo pridobiti čim več koristnih informacij o tem, kaj lahko spremenimo, da bodo naše storitve še bolj kakovostne.
Zavedamo se, da je zadovoljstvo uporabnikov odvisno od tega, kako smo uspeli zadovoljiti njihove potrebe, želje in pričakovanja. Za kar največje zadovoljstvo uporabnikov zaposleni pri svojem delu spoštujemo njihove pravice in naslednje osnovne vrednote:
- zasebnost: pravica, da je lahko sam, ko to želi;
- dostojanstvo: edinstvenost in osebne potrebe, spoštljivo ravnanje;
- neodvisnost: možnost, da vsakdo razmišlja in deluje brez naših napotkov;
- izbiro: možnost izbire med posameznimi storitvami;
- pravice: državljanske, politične, socialne in druge pravice;
- izpopolnitev: realizacijo osebnih prizadevanj posameznika in možnosti v vseh pogledih vsakdanjega življenja.
Delamo profesionalno, zakonito in transparentno ter vedno v korist naših uporabnikov. Z nenehnim izboljševanjem uspešnosti sistema vodenja kakovosti in racionalnim izvajanjem dejavnosti po načelu celovitosti in kakovosti se zavzemamo za učinkovitost gospodarjenja pri izvajanju kakovostnih storitev, ustvarjeni prihodek pa namenjamo za nadaljnji razvoj programov.